Hej!
Styrelsen behöver alla medlemmars hjälp. För att kunna använda den bredbandshastighet som krävs för de digitala tjänster som levereras av Bredbandsbolaget till alla medlemmar (ip-telefoni, internet och digital-tv) behöver ett nytt fastighetsnät installeras. I dag nås inte alla lägenheter i föreningen av den kapacitet som upphandlats. Vi är mycket tacksamma för snabba svar då undersökningsarbetet är i full gång. Vi vill samtidigt passa på att fråga om det fortfarande finns element som är kalla efter renoveringen av värmeledningsrören och status på er porttelefon. Frågorna besvaras enklast genom att gå in på vår webbenkät (finns på www.brfsolhus.se) men det går även bra att lämna svaren på en lapp i styrelsebrevlådan eller via mail. Stort tack på förhand! Hälsningar styrelsen