.

Löningar

Vi är tre tjejer som går tredje året på Barn- och fritidsprogrammet. 

Vi håller på att göra ett projektarbete om hur vi har påverkats av distansundervisningen och hur man kan göra förbättringar. 

Säkrad
Lösningar
1

Borde det vara längre pauser mellan lektionerna?

Välj ett svar
Lösningar
2

Hade det varit bättre att ha längre pauser mitt i längre lektioner? (lektioner längre än 1,5 timme)

Välj ett svar
Lösningar
3

Om det hade funnits korta rörelsevideos att göra på korta raster, hade du tagit dig tiden att göra de?

Välj ett svar
Lösningar
4

Hade det varit bättre om läraren la in rörelsegympa under lektionstid istället för att göra det på rasten?

Lösningar
5

Hade det varit bättre att försöka ha undervisning med mindre skärmtid när man är inne på skolan? Tex. diskussioner och praktiska uppgifter

Välj ett svar
Lösningar
6

Vad hade lärarna kunnat ge för uppgifter som inte kräver dator?

Lösningar
7

Upplever ni att ni får förståelse från era lärare kring er studiesituation? 1 stjärna - ingen förståelse 10 - full förståelse