Hej! Tack för vår uppstart av Bu-chefsforumet. Ni är viktigast för detta forum och att ni känner att det ger något. Jag vore väldigt glad om ni tog er tid att fylla i några korta frågor för fortsatt utveckling av forumet.
Mvh Maja