Hej, skulle du kunna få ta några minuter av din tid för att fylla i följande enkät.
Detta är en enkät gällande skolan. Du är anonym och jag vill gärna att du svarar så ärligt du kan på de kommande frågorna. Denna enkäten är skapad för att sedan visa resultaten för skolor och få dem medvetande om vad eleverna gör, tänker, känner och vill göra i skolan. Jag vill att ni gör era åsikter tydliga för att kunna hjälpa till med att förbättra skolan. Ni kan förändra allt om ni verkligen vill.