.
Julmarknad3
Hej, skulle du kunna få ta några minuter av din tid för att fylla i följande enkät.
Börja
Säkrad
Survio
1
Hur upplevde du kontakten med museet under planeringen av julmarknaden?
2
Om du hade några speciella önskemål för ditt deltagande hur klarade vi då av att lösa det?
3
Hur bra mottagen blev du då du kom till marknaden?
4
Hur nöjd är du med din placering på marknaden?
5
Hur nöjd är du med din försäljning?
6
Hur troligt är det att du vill deltaga nästa år också om det då blir julmarknad igen? (Ju fler stjärnor du markerar ju troligare är det att du återkommer).
Kommentar
Skicka