.

Julmarknad3

Hej, skulle du kunna få ta några minuter av din tid för att fylla i följande enkät.

Säkrad



1

Hur upplevde du kontakten med museet under planeringen av julmarknaden?

2

Om du hade några speciella önskemål för ditt deltagande hur klarade vi då av att lösa det?

3

Hur bra mottagen blev du då du kom till marknaden?

4

Hur nöjd är du med din placering på marknaden?

5

Hur nöjd är du med din försäljning?

6

Hur troligt är det att du vill deltaga nästa år också om det då blir julmarknad igen? (Ju fler stjärnor du markerar ju troligare är det att du återkommer).

Kommentar