.

AGP + Hostmanship

Ik hoop dat jullie een leerzame dag gehad hebben, Zouden jullie ons willen helpen met het verbeteren van de trainingen?

Beveiligd
1

Wat is jou top van het ochtend gedeelte

(Hostmanship)
2

Wat is jou tip voor het ochtend gedeelte

Hostmanship
3

Wat is jou top van het middag gedeelte?

Agressie preventie
4

Wat is jou tip voor het middag gedeelte?

Agressie preventie
5

Wat vind je ervan dat Adecco jou dit soort trainingen aanbiedt?

6

Heb je behoefte aan een andere training?

Vul ook gerust in als je meerdere, of uitbreiding op huidige trainingen wilt!
7

Ik geef deze dag een:

van 1 tot 10!