Voor september moet ieder BT het gewenst wagenpark indienen. Omdat het de eerste keer is dat ik hierin een advies/voorstel ga maken, heb ik jullie input nodig. Ik hoef tenslotte zelf niet in de vrtgen te rijden, dus jullie mening en behoefte is waardevol bij het samenstellen van een passend wagenpark!
De uitkomst van deze enquête zal ik in advies meenemen, de TL gaat het vrtgplan definitief inrichten en zal daarin ook beslissingen moeten nemen. Goed om te weten dat er nogal wat haken en ogen aan zitten en helaas niet alle wensen vervuld kunnen worden.
Vragen of nabranders hoor ik graag!
- Ilona