.

Vrtgplan

Voor september moet ieder BT het gewenst wagenpark indienen. Omdat het de eerste keer is dat ik hierin een advies/voorstel ga maken, heb ik jullie input nodig. Ik hoef tenslotte zelf niet in de vrtgen te rijden, dus jullie mening en behoefte is waardevol bij het samenstellen van een passend wagenpark! 


De uitkomst van deze enquête zal ik in advies meenemen, de TL gaat het vrtgplan definitief inrichten en zal daarin ook beslissingen moeten nemen. Goed om te weten dat er nogal wat haken en ogen aan zitten en helaas niet alle wensen vervuld kunnen worden.

 

Vragen of nabranders hoor ik graag!

- Ilona

Beveiligd
Wagenpark
1

Maak je gebruik van onopvallende voertuigen?

Zo nee, ga door naar vraag 6 op de volgende pagina
2

Zo ja, hoe vaak ongeveer?

Kies één antwoord
3

Zo ja, met welk doel gebruik je een onopvallend vrtg?

Kies één of meer antwoorden
4

Zo ja, maak je gebruik van de mobilofoon in de Seat Leon?

Kies één antwoord
5

Zo ja, maak je gebruik van de OGS (blauwe pit) in het vrtg?

Kies één antwoord
6

Zo ja, maak je gebruik van de stopborden in het vrtg?

BMW, Mercedes, Seat
7

Ruimte voor opmerkingen of aanvullingen

Wagenpark
8

Maak je gebruik van de fietsen?

Zo nee, ga door naar vraag 13 op de volgende pagina
9

Zo ja, hoe vaak ongeveer?

Kies één antwoord
10

Zo ja, van welke fiets(en) maak je gebruik?

Kies één of meer antwoorden
11

Met welk doel gebruik je de fiets?

Kies één of meer antwoorden
12

Ruimte voor opmerkingen of aanvullingen

Wagenpark
13

Ben je bekend met de OV-pas, verstrekt door de werkgever?

Voor iedereen die wel eens gebruikmaakt van het OV, al is het maar één keer per jaar, geldt dat je een persoonlijke OV-pas kan aanvragen. Je hoeft je reizen dus niet (meer) te declareren. Als extra voordeel kan je met deze pas ook gebruikmaken van de OV-fiets en fietsenstallingen. Bovendien geldt op de P+R het lage tarief (dat je nog wel zelf betaalt en declareert).
14

Ben je bereid om van-naar het werk te reizen met het OV?

15

Nee, omdat...

Geef hier toelichting op je antwoord
16

Ben je bereid om dienstreizen te maken met het OV?

Denk aan overleggen, cursus/training elders
17

Nee, omdat...

Geef hier toelichting op je antwoord
Wagenpark
18

In hoeverre ben je tevreden over de diversiteit van ons wagenpark?

Goede verdeling opvallend/onopvallend, vrtgen/bussen, aanbod fietsen
19

Wat vind je van de keuzevrijheid m.b.t. het gebruik van vrtgen?

Kies één antwoord
20

Wat mis je in ons wagenpark? Wat zou je graag anders zien?

21

Beoordeel jezelf; ga jij netjes en verantwoord met de dienstvrtgen om?

Denk aan aftanken, opruimen, melden defecten, inzetgereed overdragen
22

Beoordeel je maatjes; gaan zij netjes en verantwoord met de dienstvrtgen om?

Denk aan aftanken, opruimen, melden defecten, inzetgereed overdragen
23

Nabranders, tips of tops?