Hej!
Jag håller på att utbilda mig till medicinsk sekreterare och går nu mitt sista år på Högalids folkhögskola i Kalmar. Jag hoppas kunna samla in svar på hur detta yrke påverkar oss fysiskt och psykiskt för att sedan kunna göra en sammanställning att ta med i mitt examensarbete.
Om ni kan tänka er lägga ett par minuter på att svara på denna enkät skulle jag bli oerhört glad och tacksam!!
Med vänlig hälsning Therése Bok