.

Enkät om visuell styrning

Hej!

Tack för att du tar dig tid att svara på våran enkät. Genom att fylla i denna 5-10 minuters enkät hjälper du oss nå bästa möjliga resutlat.

Säkrad

Enkäten är helt anonym och kommer användas i vårt exjobb som handlar om visuell styrning. Markera svaren som stämmer bäst överens med dig.

Tack för din medverkan!

1

Befattning

2

Jag tillhör

Välj ett svar
3

Antal år i yrket

Välj ett svar
4

Ålder

Välj ett svar

Följande frågor är graderade från 1-6 där 1 motsvarar "Instämmer inte alls" och 6 motsvara "Instämmer helt"

5

Jag tycker att informationen förmedlas på ett effektiv sätt på de projekt jag arbetar på

6

Jag förstår innebörden av visuell styrning

7

Jag tycker att den dagliga genomgången är ett effektivt sätt för att förmedla information

8

Jag tycker att den visuella planeringstavlan, som den dagliga genomgången hålls kring, är ett bra kommunikationsverktyg

9

Jag skulle vilja ha mer utbildning i visuell styrning

10

Jag tycker att informationen som finns om visuell styrning på "VSAA" är bra

11

Jag tror att användandet av visuell styrning får mina medarbetare att känna sig mer:

Välj ett svar i varje rad
12

Jag tycker att det finns behov av att tavlan utvecklas och förbättras

13

Förslag på hur planeringstavlan kan förbättras

Till exempel information du tycker saknas eller är överflödig/onödig
14

Jag tycker att tavlan ska digitaliseras

15

Jag tror att det skulle vara användbart att ha tillgång till planeringstavlans information i tjänstemobilen

16

Förslag på funktioner som kan digitaliseras

Till exempel notiser för händelser/leveranser i tjänstemobilen eller att planeringstavlan fungerar som en webbportal för information
17

Jag tycker att informationshanteringen överlag ska digitaliseras

18

Jag tycker att visuell styrning har fungerat lika bra på stora som små projekt, som jag har arbetat på

19

Jag brukar använda mig av följande agenda när jag håller i daglig genomgång

question image
20

Jag upplever att visuell styrning är tidsödande vid små projekt

21

Jag tycker att det skulle vara använbart med anpassade paketlösning för visuell styrning

Till exempel för olika projektstorlekar
22

Övriga kommentarer

TACK!