.

Genus i skolan

Hej!

Tack för att du tar dig tid att hjälpa mig bli godkänd i historia 2b :-)))) Genom att fylla i denna 5-10 minuters enkät hjälper du oss nå bästa möjliga resutlat.

Säkrad

.

.

Hur upplever/upplevde du att du blir behandlad i skolan?

Hur tror du att sättet du blir behandlad på har med ditt kön att göra?

Hur tror du skolan skiljer sig idag ifrån hur det var för 50 år sedan? Gick du ut skolan för länge sedan kan du istället beskriva hur det var när du gick i skolan mot hur du tror det är idag.

Skriv din fråga här...

Skapa gratis webbenkäter ✓ Drivs av Survio