Hej!
Vi ledare för laget vill med denna enkät få liter input på hur ni tyckt att säsongen 2020/2021 varit och även hur ni tänker inför nästa säsong 2021/2022.
Hoppas ni kan svara på frågorna, allt är anonymt så vi vet inte vem som svarat vad.