.

IFK Hammarö F09

Hej!

Vi ledare för laget vill med denna enkät få liter input på hur ni tyckt att säsongen 2020/2021 varit och även hur ni tänker inför nästa säsong 2021/2022.


Hoppas ni kan svara på frågorna, allt är anonymt så vi vet inte vem som svarat vad.

Säkrad
1

Kommer du fortsätta med handbollen nästa säsong 2021/2022?

Välj ett svar
2

Hur tycker ni träningarna har varit under året som gått?

1 - lite ----> 5 - mycket
3

Hur tycker ni att det skulle vara om vi börjar med uppvärmning/styrka innan träningstiden så vi får med tid i hallen?

Välj ett svar
4

Hur tycker du att du personligen utvecklats som spelare under året?

5

Finns det något speciellt som du vill utveckla i ditt handbollspel under nästa år?

6

Skulle det vara intressant att träna handboll, styrka och kondition utomhus i maj-augusti?

Välj ett svar
7

Finns det något annat som du vill att vi ledare ska veta eller något du tycker att vi ska göra?