Een enquete voor het in kaart brengen van de ervaringen rondom inclusieve examentijd
De VUB heeft een paar jaar geleden de maatregel 'inclusieve examentijd' geïmplementeerd. Dit houdt in dat erg geen extra tijd meer wordt voorzien voor reflex-studenten, maar dat ELKE student voldoende tijd zal hebben het examen af te leggen.
De laatste 2 jaar hoor ik van veel (reflex) studenten dat zij de gegeven examentijd als te kort ervaren en hierdoor worden benadeeld met het maken van examens.
De gegevens van deze enquete zullen worden gebruikt om de situatie aan te kaarten bij de directie.