Genom att fylla i denna enkät ger du oss viktig input på hur vi kan förbättra kursen. Stort tack!
Vänligen
Magda, Robin & Jörgen
Dag ett hade vi två teoriblock kring Mötesstruktur där vi gick igenom kundmötets delar: Före kundmöte, Kontaktfas, Införsäljning och Avslut. På förmiddagen gick vi igenom Förberedelse, Kontaktfas och Behovsanalys och efter lunch gick vi igenom Införsäljning och avslut. Vi hade även en repetition av detta dag 2.
Under kursdagarna genomförde vi totalt 4 case. Nu vill vi att du svarar på frågor kring dessa.
Vi hade även andra föreläsningar som vi uppskattar att få feedback på.
Betygsätt hur relevanta du tycker att casen är. Exempelvis hur du ser på att vi hade ett prospekt och ett riskcase.
Stort tack för att du har fyllt i denna utvärdering och för ditt deltagande i utbildningen! Vi återkommer snart med examensuppgiften.
Med vänliga hälsningar