.

Evaluatie teamroosteren

We merken dat er binnen het team dat het teamroosteren erg leeft, vooral over het naleven van afspraken. Met deze enquête willen we inzicht krijgen in hoe jij het roosteren ervaart: wat werkt goed, waar loop je tegenaan, en wat kan beter?

Zo hopen we samen tot een oplossing te komen. Bedankt voor je input!


De gehele enquête is anoniem.

Beveiligd
1

Contracturen

Kies één of meer antwoorden
2

Roosterwensen en roostervoorkeuren die ik met teamroosteren zelf heb ingegeven, zijn gehonoreerd in het gepubliceerde rooster?

Kies 1 antwoord
3

Het team houdt voldoende rekening met elkaars roosterwensen?

Kies 1 antwoord
4

Er is voldoende onderlinge flexibiliteit (collega’s wisselen of denken mee bij roosterproblemen).

Kies 1 antwoord
5

Zijn de afspraken en spelregels rondom teamroosteren voor iedereen duidelijk en eerlijk? (leg uit)

6

Welke score geef je aan de huidige teamrooster werkwijze?

Gebruik alleen cijfers 1 t/m 10
7

Ik ben tevreden met de verdeling van onregelmatige diensten (dagdiensten, avonden, nachten, weekenden, H-diensten)

Kies één of meer antwoorden
8

Geef toelichting op de vorige vraag.

9

Wat vindt je positief aan de huidige manier van teamroosteren?

10

Zijn er specifieke knelpunten die je ervaart bij het maken van het rooster (bv. communicatie, technische beperkingen, conflicten)?

11

Wie zou volgens jou de eindverantwoordelijkheid moeten dragen voor de controle en bewaking van het teamrooster?

Kies één of meer antwoorden
12

Hoe kan het teamroosteren volgens jou verbeterd worden?

13

Wat doet het teamroosteren met jouw werkplezier of motivatie?

Positieve invloed, neutrale invloed of negatieve invloed, graag toelichtend.
14

Hoe zou het ideale roosterproces ervoor jou uitzien?

15

Heb je nog overige punten die je graag kwijt wilt?

Dankjewel voor het invullen. Vergeet je naam niet af te vinken op de aftekenlijst!