Hei,
iskuryhmäläinen!
Tämä on kysely,
joka auttaa minua ymmärtämään,
mitä mieltä sinä olet
selkosanastosta.
Tässä kyselyssä
minä kysyn sinulta kysymyksiä.
Kyselyssä sinä voit vastata juuri niin,
miltä sinusta tuntuu.
Ensin minä kysyn sinulta asioita,
jotka liittyvät siihen,
miltä sanasto näyttää.
Nämä kysymykset ovat
monivalintakysymyksiä.
Minä kysyn sinulta esimerkiksi,
mikä on sinun mielestäsi
paras kirjain
ja paras kirjaimen koko,
jota sinun on helpoin lukea.
Tämän jälkeen
minä kysyn sinulta,
onko tekstiä helppoa vai vaikeaa
ymmärtää.
Minä kysyn sinulta,
mitä mieltä sinä olet siitä tavasta,
miten minä olen selittänyt sanan.
Minä kysyn sinulta myös,
ymmärrätkö sinä sen sanan,
jonka minä olen selittänyt.
Kun kysely loppuu,
minä pyydän sinua kertomaan,
mitä mieltä sinä olet sanastosta
ja miten sanastoa voi kehittää.
Kiitos,
että sinä vastaat kyselyyn.
Sinun mielipiteesi
on minulle todella tärkeä!