.

Personalenkät Trivsel på arbetsplats

Hej!

Corona-tider är annorlunda tider. Vi på Elefanten har den senaste tiden inte kunnat göra så mycket roligt tillsammans. Därför vill jag nu känna er på pulsen och se hur ni tycker vi har det på vår arbetsplats vad det gäller trivsel, vi-känsla och arbetsglädje.  Genom att fylla i denna 10 minuters enkät så hjälper du till att göra vår arbetsplats ännu bättre. 

Svara på alla frågor tack!

Säkrad
1

Hur känner du för att gå till jobbet varje dag?

2

Trivs du på jobbet?

Om JA - varför? Om NEJ - varför?
3

Vad får DIG att känna arbetsglädje?

4

Vad kan VI gemensamt göra för att skapa en ännu bättre arbetsmiljö?

5

Vad kan DU göra för att bidra till en ännu bättre arbetsmiljö?

6

Hur vill du att det ska vara på Elefanten?

Tänk: Arbetsmiljö, vi-känsla, sammanhållning, roliga aktiviteter utanför arbetstid, roligheter på arbetstid?
7

Vad kan VI planera in för roligheter att göra tillsammans framöver?

Ge förslag