Hej!
Corona-tider är annorlunda tider. Vi på Elefanten har den senaste tiden inte kunnat göra så mycket roligt tillsammans. Därför vill jag nu känna er på pulsen och se hur ni tycker vi har det på vår arbetsplats vad det gäller trivsel, vi-känsla och arbetsglädje. Genom att fylla i denna 10 minuters enkät så hjälper du till att göra vår arbetsplats ännu bättre.
Svara på alla frågor tack!