Hej!
Vi är fem elever från Aniaragymnasiet som driver UF-företaget "Har Du Känt Såhär?".
Vår förhoppning är att genom vår bok kunna öppna upp för lättsamma samtal mellan barn och vuxen om jobbiga känslor. Boken kommer att säljas till föräldrar, foster/jourhem och förskolor. Boken riktar sig till alla barn i åldrarna 4-6 år gamla. I boken finns enkelt formulerade diskussionsfrågor så att barnet i fråga har chans att reflektera och prata om sina egna känslor. Ex på vad som diskuteras i boken: "Vad är en känsla, Är det okej att känna såhär, Hur ska jag hantera min känsla när det blir för jobbigt?".
Dina svar betyder mycket för oss! Tack på förhand önskar vi på "Har Du Känt Såhär?".