Hej!
Golfsäsongen 2018 är nu genomförd och jag hoppas alla haft det roligt under det här året. För att kunna göra träningen ännu bättre på Haverdals GK är här en enkät för er att kryssa i. Alla synpunker är bra och är utvecklande för verksamheten. Vi på Haverdals GK uppskattar all feedback vi kan få.
Med vänliga hälsningar
Kristian & Cissi