Hej!
Mitt namn är Julia Nyström och jag studerar min sista termin på Göteborgs Universitet för att bli grundskollärare.
Jag håller på att undersöka hur elevers inställning till praktiskt arbete i NO-ämnena ser ut. Jag har därför skapat en enkät med tio påståenden med tillhörande svarsalternativ som jag hade uppskattat om ni ville ta er tid att svara på.
Tack för er hjälp!
Med vänliga hälsningar,
Julia Nyström