.

Utvärdering av Storfester

Hej, skulle du kunna få ta några minuter av din tid för att fylla i följande enkät.

Säkrad
Utvärdering av LMKs Fester ht 21
1

Vilka av LMKs fester har du gått på i höst?

Välj ett eller flera svar
2

Hur var din generella upplevelse av höstens fester?

Enbart generella upplevelser av alla fester. Frågor om specifika fester kommer senare
3

Var det något som du tycker var bra och/eller mindre bra under dessa tre fester som LMK har genomfört?

Ange vilken fest och vad du tyckte var bra eller mindre bra.
4

Vad har ni för konkreta förbättringsförslag? Både angående festerna som varit och de som kommer till våren?

5

Hur tycker ni att vi i Festkommittén har gjort vårt jobb under hösten?