.

Zorgplan

Al een aantal weken zijn we aan het werk in het nieuwe REFLEX, uit het gebruik hiervan blijkt dat we als verpleegkundigen meer informatie om zorg te kunnen verlenen op 1 plek zouden willen vinden. Daarom hebben we groen licht ontvangen voor het ontwikkelen van een zorgplan. Nu ook jullie een aantal weken aan het werk zijn met REFLEX willen we jullie ideeën over een zorgplan graag verzamelen om te kijken of we dit zouden kunnen toepassen. Daarom deze korte enquête.

Beveiligd
Zorgplan vs. REFLEX
1

Wat mis je in de huidige zorglijst?

Hiermee bedoelen we de zorglijst in REFLEX.
2

Zijn er onderdelen in de huidige zorglijst die je weg zou laten?

Hiermee bedoelen we de zorglijst in REFLEX.
3

Hoe zou je de module 'adviezen' in gebruik nemen naast een zorgplan?

4

Hoe zou je de module 'verpleegkundige taken' in gebruik willen nemen naast een zorgplan?

5

Hoe zou je de 'ADL-observatielijst' in gebruik nemen naast een zorgplan?