1
Min generella uppfattning av handledarutbildningen är:
2
Under handledarutbildningen har jag lärt mig saker jag inte kunde innan
3
Min åsikt om de olika momenten var
Välj ett eller flera svar
4
Det bästa momentet/delen av utbildningen var...
5
Efter utbildningen känner jag mig väl förberedd för jobbet som handledare
6
Jag fick tydlig information om säkerhet i arbetet
Välj ett eller flera svar
7
Jag tycker längden på utbildningen var
Välj ett eller flera svar
8
Jag fick en bra introduktion av områdespersonalen under mina två dagar på området (rundvisning, arbetsuppgifter m.m.)
Välj ett svar
9
Efter mina två dagar på området kände jag mig trygg i att börja jobba
Välj ett eller flera svar
10
Jag tycker två dagar på varje område är..
Välj ett eller flera svar
11
Till nästa års handledarutbildningen tycker jag man borde ändra...
12
Jämfört med förra årets handledarutbildning tycker jag denna var... (endast för de som jobbade förra året)
13
Övriga tankar/kommentarer