.

Grundutbildning Vår 2025

Hej, skulle du kunna få ta några minuter av din tid för att fylla i enkäten för grundutbildningen? Det skulle uppskattas att få höra din feedback! / Ida & Madde

Säkrad
Grundutbildning vår 2025
1

Hur var upplägget av utbildningen som helhet?

Hur var din upplevelse av utbildningen? 1 = Dålig och 5 = Mycket bra
2

Hur var grundutbildningen?

1 = Dålig och 5 = Mycket bra
3

Vad tyckte du om grundutbildning Boende?

1 = Dålig och 5 = Mycket bra
4

Vad tyckte du om grundutbildning Hälsa?

1 = Dålig och 5 = Mycket bra
5

Vad tyckte du om grundutbildning Motor?

1 = Dålig och 5 = Mycket bra
6

Vad tyckte du om Tillfällig utlandsvistelse?

1 = Dålig och 5 = Mycket bra
7

Vad tyckte du om EttKunds-utbildningen?

1 = Dålig och 5 = Mycket bra
8

Egna studier - kändes tiden tillräcklig?

1= För lite tid 3= lagom och 5= För mycket tid
9

Medlyssning - kändes tiden tillräcklig?

1= För lite tid 3= lagom och 5= För mycket tid
10

Vad tyckte du om Kundmötesmetodik?

1 = Dålig och 5 = Mycket Bra
11

Vad tyckte du om Affärsstöd fördjupning Hälsa?

1 = Dålig och 5 = Mycket Bra
12

Vad tyckte du om Affärsstöd fördjupning Boende?

1 = Dålig och 5 = Mycket Bra
13

Vad tyckte du om Affärsstöd fördjupning Motor?

1 = Dålig och 5 = Mycket Bra
14

Övrigt

Saknade du något under utbildningen?