.

Formaliseren Spreekbuis


Beveiligd
Formaliseren Spreekbuis
1

Ben je het eens met met het formaliseren van de Spreekbuis in de vorm van een stichting (met ANBI-status)? Indien nee: hoe zou jij het voor je zien?

Formaliseren Spreekbuis
2

Hoe zie jij de organisatiestructuur voor je? Dat wil zeggen: wie zie jij het liefst in het bestuur? Denk hierbij aan: (enkele van) de in de Spreekbuis vertegenwoordigde organisaties of natuurlijke (wel of niet onafhankelijke) personen.

Formaliseren Spreekbuis
3

Hoe kijk je aan tegen een Raad van Toezicht? Als je voor bent, hoe zou je dit dan vervolgens vormgeven?

Formaliseren Spreekbuis
4

Zou je mee willen (en als je kijkt naar beschikbare tijd, ook daadwerkelijk kunnen) denken over de (inhoud van de) statuten?

Kies één of meer antwoorden
Formaliseren Spreekbuis
5

Wil je verder nog iets kwijt over de kwestie of moet je nog iets anders van het hart?