.

Din synpunkt på energidryck?

Hej!

Vi på media 2 på Storsjögymnasiet ska göra en forskning/undersökning på energidryck och om det är bra eller dåligt.

Säkrad

Hur gammal är du?

Dricker du energidryck?

Tycker du att energidryck är bra eller dåligt?

(Ej Obligatorisk) Tycker ni att det borde finnas en åldersgräns på energidryck?