.

Utvärdering P08/09

Hej!

Tack för att du besöker oss.
Genom att fylla i denna 5-10 minuters enkät hjälper du oss nå bästa möjliga resultat.

Säkrad
Utvärdering Örebro Innebandy P08/09
1

Namn

question image
2

Kommer du fortsätta träna innebandy efter tävlingssäsongen är slut (mars/april)?

Vi planerar att bedriva träning två till tre dagar i veckan fram till mitten av juni för de som vill och kan.
3

Om du tänker fortsätta träna efter mars/april så är planeringen att köra två pass fys ( med extern tränare) samt ett innebandypass. Hur många pass i veckan kan du tänka dig o träna?

Skriv gärna om du vill vara med på innebandypassen och fys-träningen eller enbart något av dem. Fysträningen kommer ske genom företaget Vinnarspåret och bestå av styrka, frekvens, koordination och kondition
4

Kommer du fortsätta spela innebandy säsongen 21/22

Om ca åtta veckor är det dags att anmäla sig till seriespel för kommande säsong och vi ledare vill planera i god tid
question image
5

Vill du vara med o spela i en sommarserie 3 mot 3 med målvakt?

Förbundet planerar en sommarserie med matcher likt poolspel/sammandrag en gång i månaden april -juni
6

Hur många pass innebandy vill du träna säsongen 21/22

Planen är att köra ett fys-pass i veckan, hur många pass i hall vill du träna utöver det?
7

Skulle du som förälder/vårdnadshavare kunna tänka dig att hjälpa till kring laget i någon roll?

Som vi tidigare haft dialog om söker vi en lagledare och någon som kan ansvara för försäljnings aktiviteterna. Skriv nedan om du vill bidra i någon av de rollerna eller i någon annan form/roll, kom gärna med idéer./förslag
8

Återkoppling till ledarna och verksamheten vi bedriver?

Skriv gärna vad ni tycker om vår verksamhet vad som är bra och om det finns områden som kan förbättras.