Hallo collega's!
Zouden jullie even kort de tijd willen nemen om de vragen uit mijn Survio te beantwoorden die gaan over ondervoeding?
De Survio is volledig anoniem, bevat 10 vragen in totaal en duurt ca. 3-5.
Vul je persoonlijke ervaringen in. Er is geen goed of fout, het is puur om te kijken wat we in onze wijk weten/doen met het thema "ondervoeding" en waar de verbeterpunten liggen! :)
Ik ga de resultaten gebruiken voor een verbeterplan wat ik aan het schrijven ben over ondervoeding signaleren in de wijk, dus ik ben erg benieuwd naar jullie input!
Liefs, Britt