.

Utvärdering av Peppkampen

Hej!

Tack för att du besöker oss. Genom att fylla i denna 5-10 minuters enkät hjälper du oss nå bästa möjliga resutlat.

Säkrad

Observera att ALLA svar är anonyma och att dessa svar främst används för min egen del för att göra Peppkampen ännu bättre, och det är bara ni som kan hjälpa mig med detta. Kan kan dock sammanställa vissa svar och publicera statistiken på instagram eller på hemsidan maritahorell.com, men ingen, inte ens jag, vet vem som klickat i vad!

Tack för att ni hjälper mig att göra Peppkampen ännu bättre! =)

1

Är det första gången du deltar i Peppkampen (min första utmaning julruschen räknas in här också)

Välj ett svar
2

Vilken nivå deltar du i?

Välj ett svar
3

Hur prisvärd tycker du att just din medlemsnivå är?

1 stjärna motsvarar "dyrt, ingen valuta för pengarna", 10 stjärnor motsvarar "mycket prisvärt"
4

Vad tycker du om Peppkampens upplägg?

Välj ett svar
5

Hur hörde du talas om Peppkampen för första gången?

Välj ett svar
6

Vad tycker du om Peppkampens kompendie?

Välj ett svar
7

Vad tycker du om Peppkampens livsmedelsbank (vad vi äter och ej)

Välj ett svar
8

Vad tycker du om Peppkampens t-shirt!

Välj ett svar
9

Har du använt Peppmallen?

Välj ett svar
10

Vad tycker du om utmaningens längd på 14 veckor?

Välj ett svar
11

Har du hittills under utmaningen, hållit dig till konceptet till 100%

Välj ett svar
12

Vad tycker du om "viktresultatet" hittills under utmaningen?

Välj ett svar
13

Hur ser dina matvanor ut sen du påbörjade Peppkampen?

Kryssa i alla påståenden som stämmer in på dig
14

Vad tycker du om 16:8?

Välj ett svar
15

Hur ser dina motionsvanor ut sedan du påbörjade Peppkampen?

Välj ett eller flera svar
16

OM du är premium eller plusmedlem och fick tillgång till WODARNA, vad tycker du om dem?

Välj ett svar
17

OM du har tillgång till Nutrition Data, hur har du utnyttjat det?

Du kan kryssa i flera alternativ
18

Vad tycker du om Peppkampens recept?

Kryssa i dem svar dom du tycker stämmer
19

Vad tycker du om Facebookgruppen?

Välj ett svar
20

Okej, handen på hjärtat! Vad tycker du om Maritas insats i Peppkampen!

Välj ett svar
21

Vad tycker du om tävlingsupplägget i Peppkampen!

Kryssa gärna i flera svar om du vill
22

Utmaningen börjar närma sig sitt slut och jag vet att många av er vill få till en träff! För mig är schemat minst sagt fullspäckat framöver, men det kanske skulle gå att ordna, behöver därför mer information från er...

Välj ett eller flera svar
23

Erbjudande om fortsättning...

Jag har funderat på ett ge er nuvarande medlemmar ett erbjudande före den officiella starten om fortsättning på Peppkampen med start igen den 7:e januari. Skulle du vilja utnyttja ett sådant erbjudande?
24

Erbjudande till era vänner och bekanta!

Utöver detta så skulle jag vilja ge er som redan deltar chansen att ge en vän eller 2 rabatt på ordinarie pris, vad tycker du om det?
25

Vilket helhetsbetyg skulle du ge Peppkampen?

10 stjärnor motsvarar att du är helnöjd med allt!
26

Hur troligt är det att du rekommenderar Peppkampen till vänner och bekanta?

10 är mycket troligt!
27

Vad är bäst med Peppkampen?

28

Finns det något du INTE gillar med Peppkampen

Alltifrån fastan och upplägg, till gemenskap och mat eller egentligen vad som helst. Utveckla ditt svar så att Peppkampen kan bli bättre!
29

Som du säkert förstår så är jag angelägen om att Peppkampen ska vara 100% bra på alla sätt och vis. Finns det något jag skulle kunna utveckla för att utmaningen skulle bli ÄNNU bättre? Alla tips mottages tacksamt!

Kanske finns det något jag skulle kunna komplettera med? Eller ta bort?
30

Slutligen! Jag skulle bli SÅ glad om du ville skriva några ord vad du tycker om Peppkampen!

Jag kan komma att publicera detta, men du kommer i sådana fall vara helt anonym om du vill! Jag vet inte ens vem som skrivit detta då denna undersökning är helt anonym! Är det ok att använda dig med ditt namn som referens så skriver du bara ditt namn efter texten, tex /Marita Thorell

Stort tack för att du tog dig tiden till detta, det är guld värt för mig! Jag kommer på något sätt att sammanställa detta samt återkoppla om det blir någon träff eller ej! Ha nu en fortsatt underbar dag!