.
3D-tulostuskokemuksia
Hei, käyttäisitkö hetken seuraavaan kyselyyn vastaamiseen.
Aloita kysely nyt
Turvattu
Survio
1
Minulla on 3D-tulostuskokemuksia
Valitse yksi tai useampi vastaus
Yrityksessäni on 3D-tulostin käytössä, mutta en ole käyttänyt sitä
Yrityksessäni on 3D-tulostin käytössä, olen käyttänyt sitä
Kotonani on oma 3D-tulostin
Olen seurannut sivusta 3D-tulostamista ja/tai alan kehitystä mediasta
Munulla ei ole paljoakaan omaa kokemusta 3D-tulostamisesta
Lähetä