.

Artsenvisite Cardiologie

Beste Collega's,

Al een lange periode lopen we er tegenaan dat de artsenvisite niet lekker verloopt. Graag willen we jullie input hebben, wat we hierin kunnen en willen veranderen. Vul deze enquête zo eerlijk mogelijk in en laat vooral je wensen weten dan kunnen wij kijken wat er mogelijk is voor verandering.  

Beveiligd
1

Hoe vind je de huidige visite gaan (doordeweeks) met de VS/PA en wat zou je eventueel willen veranderen?

2

Vind je de VS/PA toegankelijk genoeg om iets te kunnen vragen of bespreken tijdens of na de visite?

3

Hoe vind je de grote visite gaan en wat zou je eventueel willen veranderen?

4

Vind je dat je als VPK genoeg tijd en ruimte krijgt om tijdens de grote visite iets in te brengen?

5

Welke tijdstip vind je het fijnst/ beste wanneer de visite begint?

6

Welke manier vind je het fijnst om visite te lopen?

Kies 1 antwoordt
7

Licht hier je antwoordt van vorige vraag toe

8

Moet er een extra terugkoppelmoment gepland worden na de lunch met de VS/PA, zodat beide niet meer zo veel gestoord worden in de pauze.

9

Op welke manier wil je graag educatie krijgen zoals klinische lessen of casusbesprekingen?

10

Heb je zelf nog andere ideeën om de visite te kunnen verbeteren?