.

Feedback NimmAgenda

Hoi! Heel erg bedankt voor het testen van ons eerste testexemplaar van de NimmAgenda! We horen graag wat u ervan vond, wat u anders zou doen, en ideeën die u nog heeft. Alle feedback is welkom!


Liefs,

Hayo en Nathalie

Beveiligd
1

Hoe heeft u de NimmAgenda ervaren?

Was deze fijn in gebruik?
2

Wat vond u al dan niet fijn aan de inhoudelijke aspecten?

Het gaat vooral om de dag pagina's, denk aan de activiteiten, vragen/opdrachten/weetjes, to do's en agenda ruimte.
3

Wat vond u al dan niet fijn aan de vorm van de agenda?

Denk aan de lettertypes, elementen, pagina indelingen, ed.
4

Wat vond u van de 'spotlight pagina' en de 'coming up' pagina?

5

Wat vond u van het globale overzicht van de activiteiten aan het begin van de agenda?

6

Welke aspecten heeft u vaak gebruikt, of juist genergeerd?

Dit kan gaan over alle aspecten in de agenda en alle soorten pagina's.
7

Wat vindt u van het idee van een aanvullende Whatsapp community?

Kies één of meer antwoorden
8

Zou u behoefte hebben aan maandelijkse edities van de NimmAgenda?

Kies één of meer antwoorden
9

Indien u interesse heeft in een eerste maandelijke editie, laat dan hier uw email adres achter!

Het is nog niet zeker dat die editie er daadwerkelijk gaat komen, dus dit is even onder voorbehoud :)
10

Heeft u nog andere tips/tops/ideeën of zaken die u kwijt wilt aan ons?