.

DELTAJENGI

Moro,


Myönnä, että olen tosi ajoissa liikkeellä.

Yritän kaivaa teiltä ajatuksia tapaamiseen. Laittakaa viestiä tulemaan, niin pääsen kartalle teidän ajatuksista. Helpottaa hitosti suunnittelua.

Laittakaa niitä muistelmia xambba@gmail.com sähköpostiin. 

Kiitän jo ennakkoon vaivannäöstä.

Turvattu
1

Kerro nimesi?

Etu- ja sukunimesi.
2

Ajankohta?

Voi olla useampi vastaus. Kumpi ajankohdasta käy paremmin.
3

Yksi vai kaksipäiväinen?

Kumpi parempi.
4

Yksipäiväisenä tapaaminen on lauantai.

Mikä on sopiva aloitusaika?
5

Mitä ohjelmana?

Valitse yksi tai useampi vastaus. Mitkä kiinnostaa.
6

Anna oma ehdotus millainen ohjelmaa kiinnostaa?

7

Ruokailusta

Varmaan helpointa on tilata ruuat jostain. Makkaraa tms. sitten huikopalana.
8

Ehdotus ruokailusta?

Muu ehdotus mitä edellisellä sivulla kysyttiin.
9

Juoma puoli?

Jokainen tuo omat juomat.
10

Juoma puolelle muuta ehdotusta?

Mikäli jotain muuta mieltä tuosta juoma puolesta, niin laita viestiä.
11

Paikka?

Miulla voi tosiaan olla, mutta muutkin vaihtoehdot käy.
12

Paikka?

Mikäli joku muu on mieleisempi paikka, niin mitä ehdotat.
13

Uskotko tarvitsevasi yöpaikan?

Miulla löytyy tarvittaessa joku nurkkaus nukkumiseen, mutta siivoatte omat sotkunne;-)
14

Meille on sattunut ja tapahtunut menneisyydessä vaikka ja mitä enkä painimatseja halua nähdä;-)

Onko joku aihe tai asia mistä et halua puhuttavan.
15

Onko muuta mitä on hyvä huomioida tapaamiseen liittyen?

Vapaa sana. Laittakaa ajatuksia.