.

Nya turlistor på Info

Hej!

Vi sitter just nu med starten för dem nya turlistorna för oss informatörer på TC i Malmö. Ni kommer nu att få svara på lite frågor om era önskemål för de nya turlistorna.

Mvh

Pontus, Angelika, Sophie och Albert

Säkrad
1

Vad är dina önskemål för dem nya turlistorna?

Ska dessa listorna vara med rakare inriktning (t.ex. fler kvällar, fler förmiddagar, fler nätter)?
2

Vilket schema skulle du helst välja?

Rangordna efter dina önskemål!
3

Är du i behov av ett schema som gör att du behöver jobba helg 1 och 3+

Detta kallas även "barnschema".
4

Skulle du vara intresserad av att jobba 12 timmars pass?

Med detta menas både vardagar och helger. Detta kan då innebära att fler lediga dagar kan läggas ut. Skulle vi välja att inte ha 12-timmarspass så kommer det bli färre lediga dagar. Vill ni ha det endast på helg eller vardagar, svara då ja och sen under övriga kommentarer så skriv vilket.
5

Några övriga kommentarer?