Hei,
Starttasimme alkuvuodesta viikoittaisen natiiviklinikan, jonka tarkoituksena on ollut tarjota sparraus- ja ideointiapua natiiviratkaisuihin. Toivoisimme, että vastaisit lyhyeen palautekyselyyn, jonka pohjalta voimme kehittää klinikkaa vuodelle 2022. Kiitos jo etukäteen!
Nina & Ria