.

Palautekysely - Natiiviklinikka

Hei,


Starttasimme alkuvuodesta viikoittaisen natiiviklinikan, jonka tarkoituksena on ollut tarjota sparraus- ja ideointiapua natiiviratkaisuihin. Toivoisimme, että vastaisit lyhyeen palautekyselyyn, jonka pohjalta voimme kehittää klinikkaa vuodelle 2022. Kiitos jo etukäteen!


Nina & Ria

Turvattu
1

Kuinka hyödyllisenä olet kokenut natiiviklinikan oman työsi kannalta?

0
En lainkaan hyödyllisenä
Erittäin hyödyllisenä
2

Kuinka säännöllisesti olet osallistunut klinikalle?

Valitse yksi vastausvaihtoehto
3

Oletko oppinut lisää natiivimainonnasta klinikalla?

Valitse yksi vastausvaihtoehto
4

Kuinka usein klinikka pitäisi mielestäsi järjestää?

Valitse yksi vastausvaihtoehto
5

Millaista sisältöä toivoisit klinikalle asiakasbriefien lisäksi?

6

Jos natiivimainontaan liittyville kysymyksille perustettaisiin Teamsiin oma ”Hotline”-kanava, niin haluaisitko liittyä siihen?

Valitse yksi vastausvaihtoehto
7

Näkisitkö, että Hotline-kanava voisi korvata klinikan vai haluaisitko edelleen osallistua myös kasvokkain tapahtuviin sparraushetkiin?

Valitse yksi vastausvaihtoehto

Kiitos vastauksistasi!