.
Vad tycker du om JobMeal kaffeautomat?
Hej!
Tack för att du tycker till om kaffeautomaten vi testar.
Starta en Enkät Nu
Säkrad
Survio
Någon kommentar om JobMeals kaffeautomat
1
Kaffet smakar bättre än...
Välj ett eller flera svar
...i alla de andra maskinerna
... än maskinerna på Bottenvåningen och Plan 1
Fikarummet plan 3 har bättre kaffe
Fortsätt
Någon kommentar om JobMeals kaffeautomat
2
Jag gillar bättre hela bönor och att kaffet mals direkt
Välj ett svar
JA, gillar doften
NEJ, det låter förmycket
Spelar ingen roll
Fortsätt
Någon kommentar om JobMeals kaffeautomat
3
Bra med möjlighet att lägga info/kundmeddelande i skärmen
Välj ett svar
JA, det är bra
NEJ, läser ändå inte
Ointressant info
Fortsätt
Någon kommentar om JobMeals kaffeautomat
Skicka