Hej!
Som vi berättade för gruppen i sin helhet så nås vi av upprepade signaler om att trivseln och samarbetet i gruppen är otillfredsställande. Vi vill ha mer information om hur var och en av er i gruppen ser på saken, som ett sätt att få grepp om situationen inför framtida åtgärder - dvs, så att vi hittar rätt åtgärder, på rätt nivå och med rätt tidsperspektiv. Genom att fylla i denna enkät hjälper du oss nå bästa möjliga resultat. Den är anonym och vi kommer inte att lämna ut svaren till gruppen.
Läs igenom alla frågorna innan du börjar svara på den första, så att du redan från början får en uppfattning om hur alla frågorna är fördelade och vad de handlar om.
Med vänlig hälsning // Dennis & Helena