.
Pluriform op Duinpad
Geachte Heer / Mevrouw, neem alstublieft een paar minuten tijd om de volgende enquête in te vullen.
Beginnen
Beveiligd
Survio
Pluriform - hoe bevalt het jou?
1
Hoe gebruiksvriendelijk vind jij Pluriform? (1= onvriendelijk -- 10 zeer gebruiksvriendelijk)
Gebruik alleen cijfers
2
Tegen welke knelpunten loop je momenteel aan in Pluriform?
Kies één of meer antwoorden
Moeilijk om informatie te vinden.
Onduidelijke schermen of knoppen.
Fouten in formulieren of processen.
Te veel klikken/ omslachtig.
AntwoordGebrek aan uitleg/ training.
Anders (specificeer alstublieft)
3
Wat zou je als eerste willen verbeteren aan Pluriform?
4
Wat gaat er wel goed in Pluriform?
5
Gebruik je de dossierfunctie van Pluriform?
Kies één of meer antwoorden
Ja, om te lezen.
Ja, om te lezen en stukken toe te voegen
Nee.
6
Heb jij het idee dat je alle functionaliteiten van Pluriform kent?
Kies één of meer antwoorden
Ja, ik ben ervaren in Pluriform en weet hoe het te gebruiken.
Nee, om eerlijk te zijn denk ik dat er meer mee kan en moet dan ik weet.
7
Alleen voor PB en Assistent PBers: Zijn de gegevens van jouw cliënten helemaal op orde in Pluriform?
Kies 1 antwoord
Ja, absoluut.
Nee, ik denk dat ik weer een keer er doorheen moet lopen.
Nee, maar ik weet ook niet welke informatie er verplicht in moet staan en of het dus voldoende is.
8
Hoe goed sluit Pluriform aan bij jouw dagelijkse werkzaamheden?
9
Als Pluriform dit zou kunnen, dan zou het onze overdracht een stuk makkelijker maken...
(vul in wat voor jou geldt)
10
Zijn er functies of onderdelen die je verwarrend vindt? En welke zijn dit dan?
11
Zijn er onderdelen die je eigenlijk overslaat of minder gebruikt? Waarom?
12
De mailtjes met informatie over cliënten die je stuurt, zet je die informatie ook altijd in Pluriform?
Ja, altijd want anders kunnen flexpoolers en collega's het niet terugvinden en staat het niet bij de client opgenomen in het dossier.
Nee, ik vind mailen makkelijker.
Nee, niet altijd maar wel als het nodig is voor de verzorging om te weten.
13
Ben jij bekend met wat er verplicht in een dossier opgenomen moet zijn?
Kies 1 antwoord
Ja, dat weet ik.
Nee, dat weet ik niet (precies).
14
Zou je een training willen hebben, gericht op jouw werken met Pluriform?
Kies één of meer antwoorden
Ja
Nee
15
Is de informatie op Intranet voldoende voor jou om zaken terug te vinden? Zo ja, waarom? En zo nee, wat mis je of wat ontbreekt?
https://onstweedethuis11.sharepoint.com/sites/Digiteam2/SitePages/Pluriform-Zorg.aspx
Versturen