.

Pluriform op Duinpad

Geachte Heer / Mevrouw, neem alstublieft een paar minuten tijd om de volgende enquête in te vullen.

Beveiligd
Pluriform - hoe bevalt het jou?
1

Hoe gebruiksvriendelijk vind jij Pluriform? (1= onvriendelijk -- 10 zeer gebruiksvriendelijk)

Gebruik alleen cijfers
2

Tegen welke knelpunten loop je momenteel aan in Pluriform?

Kies één of meer antwoorden
3

Wat zou je als eerste willen verbeteren aan Pluriform?

4

Wat gaat er wel goed in Pluriform?

5

Gebruik je de dossierfunctie van Pluriform?

Kies één of meer antwoorden
6

Heb jij het idee dat je alle functionaliteiten van Pluriform kent?

Kies één of meer antwoorden
7

Alleen voor PB en Assistent PBers: Zijn de gegevens van jouw cliënten helemaal op orde in Pluriform?

Kies 1 antwoord
8

Hoe goed sluit Pluriform aan bij jouw dagelijkse werkzaamheden?

9

Als Pluriform dit zou kunnen, dan zou het onze overdracht een stuk makkelijker maken...

(vul in wat voor jou geldt)
10

Zijn er functies of onderdelen die je verwarrend vindt? En welke zijn dit dan?

11

Zijn er onderdelen die je eigenlijk overslaat of minder gebruikt? Waarom?

12

De mailtjes met informatie over cliënten die je stuurt, zet je die informatie ook altijd in Pluriform?

13

Ben jij bekend met wat er verplicht in een dossier opgenomen moet zijn?

Kies 1 antwoord
14

Zou je een training willen hebben, gericht op jouw werken met Pluriform?

Kies één of meer antwoorden
15

Is de informatie op Intranet voldoende voor jou om zaken terug te vinden? Zo ja, waarom? En zo nee, wat mis je of wat ontbreekt?

https://onstweedethuis11.sharepoint.com/sites/Digiteam2/SitePages/Pluriform-Zorg.aspx