Hej!
Vad kul att du ville vara med i mitt gymnasiearbete :)
Tack så mycket att du tog dig tiden att svara på mina frågor! Du får jättegärna fylla i uppgifterna här nedan om jag kan återkomma till dig med kanske mer frågor och använda dig mer i mitt arbete! Vill du inte bli kontaktad så behöver du inte fylla i denna information.