.

E-hälsans fördelar och nackdelar för vårdpersonal

Det är ingen nyhet att mer och mer vård blir digitaliserat och nu för tiden kan man träffa läkare, se sin journal och få recept utskrivet utan att ens lämna hemmet. E-hälsa är ett modernt tillvägagångssätt och utvecklingen sker i snabb takt. Jag vill fördjupa mig i hur detta kan problematisera vården men också vara till en fördel.

Vore tacksam om ni kan utifrån era egna erafrenheter

Säkrad
1

Vad är din yrkestitel?

Välj ett svar
Skapa gratis webbenkäter ✓ Drivs av Survio
2

Ser du nackdelar med en öppen journal?

Välj ett svar
Skapa gratis webbenkäter ✓ Drivs av Survio
3

Vad tycker du om läkare via nätet?

Skapa gratis webbenkäter ✓ Drivs av Survio
4

Skulle du själv kunna ta ett jobb på till exempel kry?

Välj ett svar
Skapa gratis webbenkäter ✓ Drivs av Survio
5

Anser du att det blir en osäker vård över nätet?

Välj ett svar
Skapa gratis webbenkäter ✓ Drivs av Survio
6

Anser du att det ligger mer ansvar på sekreteraren i och med journaler på nätet?

Välj ett svar
Skapa gratis webbenkäter ✓ Drivs av Survio
7

Jobbar ni mycket med e-hälsa på eran arbetsplats?

Välj ett svar
Skapa gratis webbenkäter ✓ Drivs av Survio
8

Avslutningsvis vill jag veta dina erfarenheter är vad gäller e-hälsa. Dela gärna med dig av vad du tycker är bra/mindre bra. Vill du ej svara så hoppa över frågan och skicka in enkäten.

Skapa gratis webbenkäter ✓ Drivs av Survio