Det är ingen nyhet att mer och mer vård blir digitaliserat och nu för tiden kan man träffa läkare, se sin journal och få recept utskrivet utan att ens lämna hemmet. E-hälsa är ett modernt tillvägagångssätt och utvecklingen sker i snabb takt. Jag vill fördjupa mig i hur detta kan problematisera vården men också vara till en fördel.
Vore tacksam om ni kan utifrån era egna erafrenheter