.

Utvärdering, klubben

Hej!

I denna enkät kommer du få svara på lite frågor om vad du tycker om klubben i nuläget.


ALLT ÄR ANONYMT!

Säkrad
1

Stämningen i klubben

Hur tycker du att stämningen är i klubben? under event och på fritiden
2

Tycker du att du får din röst hörd angående förändringar i klubben?

Tycker du att du får din röst hörd när vi tex ska planera något kommande eller tex tävlingslagen
3

Tycker du att du får respekt av medlemmarna när du själv håller event?

4

1-10 vad tycker ni om eventen?

Variation, planering, utförande osv
5

Hur bra/dåligt trivs du i klubben?

1- Sämst 10- Toppenbra
6

Engagemanget från medlemmarna

Hur bra tycker du att medlemmarna är på att engagera sig, i sånt som att hålla event tex
7

Engagemanget från ledningen

Hur bra tycker du att medlemmarna är på att engagera sig, i sånt som att hålla event tex
8

Vad tycker du om hemsidan?

1- Sämst 10- Toppenbra
9

Är det något du vill förändra i klubben?

10

Är det något du vill tipsa oss i ledningen om?

11

Har du några egna idéer eller tankar för framtiden?

Har du några idéer eller tankar för tex kommande temaveckor, event vi kan hålla, något du skulle vilja ändra på eller något liknande?