.
Esimies kysely
Hei, käyttäisitkö hetken seuraavaan kyselyyn vastaamiseen.
Aloita kysely nyt
Turvattu
Survio
1
Mitä sukupolvea edustat?
Valitse yksi vastaus
Baby Boomer (1946-1964)
X-sukupolvi (1965-1980)
Y-sukupolvi (1981-1996)
Z-sukupolvi (1997-2015)
Jatka
2
Miten olet kokenut johtamisen, kun olet ollut alaistasi vanhempi? Vaikuttaako tämä asenteeseesi esimiehenä? (ohita, jos et ole ollut alaisiasi vanhempi)
3
Mikä on luonut haasteita? (ohita, jos et ole ollut alaisiasi vanhempi)
4
Mikä on ollut positiivista? (ohita, jos et ole ollut alaisiasi vanhempi)
Jatka
5
Miten olet kokenut, kun olet ollut alaistasi nuorempi? Vaikuttaako tämä asenteeseesi esimiehenä? (ohita, jos et ole ollut alaistasi nuorempi)
6
Mikä on luonut haasteita? (ohita, jos et ole ollut alaistasi nuorempi)
7
Mikä on ollut positiivista? (ohita, jos et ole ollut alaistasi nuorempi)
Jatka
8
Mitkä ovat näiden kahden merkittävimmät erot mielestäsi?
9
Onko sosiaalisen median ja teknologian käyttö mielestäsi lisääntynyt työpaikoilla? Ja onko tämä mielestäsi vaikuttanut negatiivisesti työskentelyyn?
10
Onko sosiaalisen median käyttö ennen kaikkea lisääntynyt z-sukupolven keskuudessa?
11
Onko some tuonut muita haasteita omasta mielestäsi työskentelyyn?
Jatka
12
Kumpi on ollut mielestäsi helpompaa ja miksi? (alainen ollut nuorempi vai alainen ollut vanhempi)
13
Voitko kuvailla esimerkki tilannetta lyhyesti, milloin on käynyt ilmi esimies/alainen tilanne, jolloin olet kokenut sukupolvien eron yms.? (positiivinen tai negatiivinen)
14
Onko ikäjakautuminen mielestäsi hyvä vai huono asia? Miksi?
15
Tuoko nuoret (2000 luku ja yli) uudenlaista näkökulmaa/työpanosta mielestäsi työyhteisöön?
16
Luoko yhä nuorempi ikäryhmä haasteita työympäristössäsi? Jos luo miksi?
17
Mitkä asiat luovat mielestäsi ikärasismia?
18
Onko sinulla ikäjohtamiseen liittyvää/liittyviä parannusehdotuksia? Millaisia?
Lähetä