Hej!
Vi i modertor-teamet har skapat denna undersökning för att få reda på vad vi sak tänka på i utvecklingen av den nya parken.
Vi vill gärna veta vad ni tycker har varit bra med Hundparken, vad som kan förbättras och om det finns något nytt som bör införas i Hundparken 3.
Undersökningen är helt anonym, så vi kan inte se vem som har svarat på frågorna.
Dina svar hjälper oss att forma en riktigt bra och trivsam Hundpark!