.

Hundeparken 3

Hej!

Vi i modertor-teamet har skapat denna undersökning för att få reda på vad vi sak tänka på i utvecklingen av den nya parken.

Vi vill gärna veta vad ni tycker har varit bra med Hundparken, vad som kan förbättras och om det finns något nytt som bör införas i Hundparken 3.

Undersökningen är helt anonym, så vi kan inte se vem som har svarat på frågorna.

Dina svar hjälper oss att forma en riktigt bra och trivsam Hundpark!

Säkrad
1

Vad tycker du har varit bra i HP2?

2

Finns det några specifika funktioner du saknat, som du gärna vill se i HP3?

I HP2 har vi haft en Festkommitté som har, tillsammans med moderator-teamet, sett till att det varit tävlingar och events i parken. Denna Festkommitté hade de sista åren i HP2 fasta personer som utgjorde denna grupp, men det har också varit så att personerna i gruppen bytts ut efter en viss period.

3

Vad är dina tankar/åsikter angående en Festkommitté som arrangerar events och tävlingar i parken?