Moikka,
Alkaa kauden avaus olemaan ihan nurkan takana.
Tällä kyselyllä haluaisin saada teidän ajatuksia joukkueessa pelaamisesta ja tavoitteet itse urheilijoina ja joukkueena. Uskaltakaa olla rehellisiä vastauksissa.
"Ehkä" tai "ihan sama" ei ole näissä vastaus ja rehellisellä vastauksella saa asioihin muutoksia.
On hyvä oppia olla asioista jotain mieltä;-)
Valmentajalle haastavinta on saada kaikki viihtymään. Kaikilla on tärkeää se tunne, että kuuluu joukkueeseen. Siinä olette maailman parhaita ammattilaisia kertomaan miten itse koette oman harrastuksen ja joukkueeseen kuulumisen. Täyttääkö se niitä asioita mitä joukkueelta haette.
Näillä kyselyillä "kaivan" teiltä sitä tietoa, koska treenien aikana on todella lyhyt hetki aistia miltä teistä tuntuu ja onko kivaa.
Kauden aikana tulee olemaan kaikenlaisia tunteita. Voittamisen riemua, häviämisen tuskaa, törmäämisen aiheuttaa kipua ja ihan kaikkea tuosta väliltä. Uskaltakaa tulla kertomaan niistä ajatuksia mitä mietitte. En pure:-)
Kaudelle pyritään luomaan jokaiselle oma henkilökohtainen tavoite ja joukkueelle omansa. Voitte ottaa siihen kantaa tässä kyselyssä.
Suomen palloliitto "urheilun pelisäännöt". Niiden avulla pyritään luomaan kaikille mieleinen harrastus. Osa kysymyksistä liittyy noihin pelisääntö juttuihin.
Joukkueelle itselleen en näe tarpeelliseksi luoda pelisääntöjä siitä mitä treeneissä tapahtuu ja toista kohdellaan. Minusta kohtelette toisianne kunnioittavasti ja mikäli asiaan tulisi muutoksia, niin asiaan palattaisiin.
Kiroilu ja kiusaamisessa on täysi nollatoleranssi.
Rohkeasti ottamaan kantaa. Saadaan yhdessä luotua THE MAAILMAN PARAS TEIDÄN JOUKKUE.
Kiitos vastauksista.