Hej! Genom att fylla i denna 5 minuters enkät hjälper du oss nå bästa möjliga resutlat.
Denna enkät studerar vad som krävs för att en sprintbana i elitklasserna DH18Elit-DH21Elit ska räknas som en "bra" sprintbana. Var vänlig och svara så seriöst och ärligt som möjligt på frågorna. Sprang du inte i någon elitklass under 2018 och 2019 behöver du inte göra denna enkät.
Följande frågor handlar om sprinttävlingar under 2018 och 2019. Skala 1-5 där 1 är dåligt och 5 är bra. Sprang du inte DH18Elit-DH21Elit fyll i "deltog ej".
Tack för din tid och dina svar!