Hej!
Tack för att du besöker oss. Genom att fylla i denna 5-10 minuters enkät hjälper du oss nå bästa möjliga resutlat.
Hej!Mitt namn är Ibtisam och jag är elev på Högbergsskolan i Tierp. Jag skriver ett examenarbete som handlar om kundservice i livsmedelsbutiker, syftet med denna undersökning är att undersöka om kundens service samt upplevelse i en livsmedelsbutik. För att göra denna undersökning skulle jag behöva lite hjälp med att få svar på enkätfrågorna som består av 8 frågar. Detta är givetvis anonymt.