.

Interne communicatie De Paddestoel

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik aan het onderzoeken/kijken naar de interne communicatie binnen De Paddestoel. Met deze enquete wil ik onderzoeken hoe de communicatie tussen het management en pedagogisch medewerkers ervaren wordt en welke verbeterpunten er zijn. De enquete is volledig anoniem. 

Beveiligd
1

2.1. Wat vind jij tot nu toe van de huidige interne communicatie (1 = minst, 5= best)

Kies één of meer antwoorden
2

2.2. Hoe tevreden ben je over de snelheid waarmee belangrijke informatie jou bereikt? (1 = minst, 5= best)

Kies één of meer antwoorden
3

2.3 hoe duidelijk wordt er gecommuniceerd binnen de organisatie over veranderingen, afspraken en nieuwe dingen. (1 = minst, 5= best)

Kies één of meer antwoorden
4

2.4 welke interne/externe communicatiekanalen gebruik je het vaakst?

Kies één of meer antwoorden
5

2.5 Hoe effectief vind je elk van deze kanalen voor jouw werk?

Kies één of meer antwoorden
6

2.6 in welke mate voel je betrokken bij beslissingen of veranderingen binnen het team of de locatie (1 = minst, 5= best)

Kies één of meer antwoorden
7

2.7 voel je dat je voldoende gelegenheid hebt om feedback te geven aan leidinggevenden(1 = minst, 5= best)

Kies één of meer antwoorden
8

2.8 hoe zou je de feedback willen geven aan leidinggevende

Kies één of meer antwoorden
9

2.9 werk je geregeld samen met collega's van andere locaties of groepen

Kies één of meer antwoorden
10

2.10 hoe verloopt de afstemming binnen de samenwerking?

Kies één of meer antwoorden
11

2.11 wat werkt volgens jou goed binnen de interne communicatie? (meerdere antwoorden mogelijk)

Kies één of meer antwoorden
12

2.12 wat zou je graag anders zien of verbeteren binnen de interne communicatie. (meerdere antwoorden mogelijk)

Kies één of meer antwoorden
13

3.1 beter communicatie zorgt ervoor dat ik me meer betrokken voel bij het team

Kies één of meer antwoorden
14

3.2. persoonlijke gesprekken met het management zijn belangrijk voor mij

Kies één of meer antwoorden
15

3.3. medewerkers moeten tijd hebben om vragen te stellen over informatie

Kies één of meer antwoorden
16

3.4 hoe zie jij de gewenste interne communicatie voor je (meerdere antwoorden mogelijk)

Kies één of meer antwoorden
17

3.5. welke vorm van communicatie motiveert jou het meest om betrokken te blijven? (meerdere antwoorden mogelijk)

Kies één of meer antwoorden
18

3.6 Hoe vaak zou jij belangrijke informatie van de directie willen ontvangen? (meerdere antwoorden mogelijk)

Kies één of meer antwoorden
19

3.7. vind je dat nu binnen de huidige communicatie voldoende ruimte biedt voor vragen en verduidelijking (1 = minst, 5= best)

Kies één of meer antwoorden
20

3.8. in welke mate voel jij je gehoord door de directie bij beslissingen die jouw werk raken (1 = minst, 5= best)

Kies één of meer antwoorden
21

3.9. welke manier van inspraak voor interne communicatie past het beste bij jou (meerdere antwoorden mogelijk)

Kies één of meer antwoorden
22

3.10. wat zou jou motiveren om actiever deel te nemen aan overleg of feedbackmomenten (meerdere antwoorden mogelijk)

Kies één of meer antwoorden
23

4.1 welke interne factoren beïnvloeden volgens jou de interne communicatie (meerdere antwoorden mogelijk)

Kies één of meer antwoorden
24

4.2 welke externe factoren beïnvloeden volgens jou de interne communicatie (meerdere antwoorden mogelijk)

Kies één of meer antwoorden
25

4.4 is er volgens jou ruimte voor suggesties van medewerkers naar het management

Kies één of meer antwoorden
26

4.4 is er volgens jou ruimte voor suggesties van medewerkers naar de directie? ligt je antwoord toe, welke ruimte zou dat volgens jou kunnen/moeten zijn? (meerdere antwoorden mogelijk)

Kies één of meer antwoorden