Hej!
Vi är åtta personer som studerar till förskollärare på Linköpings universitet campus Norrköping. Vi läser nu en kurs som handlar om utvärdering och utveckling i förskolans verksamhet. Vi har uppfattningen att tidsaspekten är avgörande för om utvärdering av verksamheten ens äger rum. Vårat syfte med den här undersökningen är därför att bilda en uppfattning kring hur pedagoger på förskolan anser att utvärderingen av verksamheten fungerar och om tiden räcker till.
Därför vill vi gärna att ni svarar på denna enkät för att få reda på era erfarenheter av detta. Svaren är anonyma och kommer endast användas i utbildningssyfte.
Tack!