Hejsan!
Vi är två elever på ekonomiprogrammet som gör ett gymnasiearbete om straff i Sverige och vad ungdomar tycker om det. Hoppas att ni har nån minut över för att svara på denna korta enkät. Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)