.

Utvärdering digital nätverksträff 2020-10-15

Hej och tack för ditt deltagande!

Vi är tacksamma om du som inte redan lämnat återkoppling eller vill komplettera, fyller i denna 5-10 minuters enkät.

Tack för att du tar dig tid!

Säkrad
1

Hur skulle du utvärdera evenemanget i allmänhet?

2

Vad tyckte du om upplägget?

Vad tyckte du om att på 3 timmar hålla tre presentationer och en paneldiskussion?
3

Vad tyckte du om innehållet?

1. Johan - Trender, omvärld och kunders "top of mind"
4

Vad tyckte du om innehållet?

Robert - Från styrning till engagerande styrning
5

Vad tyckte du om innehållet

2. Johan - Förvaltningsstyrning som drivkraft för realisering av digitaliseringsstrategi
6

Vad tyckte du om innehållet?

3. Paneldiskussion
7

Har du något förslag på förbättring/utveckling i genomförandet av de digitala nätverksträffarna?

Var det något i genomförandet du skulle önska var annorlunda till nästa gång och i så fall vad?
8

Förslag och önskemål på innehåll till nästa digitala nätverksträff:

9

Förslag/önskemål på innehåll till den fysiska nätverksträffen som planeras 15/12:

10

Avser du att delta fysiskt på nätverksträffen den 15/12 om rekommendationerna tillåter?

Vi ber om er input för att i så god tid som möjligt kunna fatta ett beslut om genomförande av träffen i december. Den blir med största sannolikhet antingen fysisk eller digital.
11

Övrigt som du vill framföra:

12

Namn:

Skapa gratis webbenkäter ✓ Drivs av Survio