Hallo collega’s,
Voor mijn opleiding voer ik een onderzoek uit naar het leerklimaat. Het doel is om een goed beeld te krijgen van hoe het leerklimaat wordt ervaren en welke verbeteringen mogelijk zijn. Een belangrijk onderdeel van mijn onderzoek is het systematisch in kaart brengen van het leerklimaat op de werkplek.
Ik wil jullie daarom vragen om te delen of jullie tegen dingen aanlopen in het leerklimaat die verbeterd kunnen worden, bijvoorbeeld:
Gebrek aan kennis of vaardigheden binnen het team.
Andere aspecten die volgens jullie aandacht nodig hebben.
Jullie feedback is ontzettend waardevol om inzicht te krijgen in verbeterpunten en om mogelijke kennisverbreding te stimuleren. Je kunt de leerklimaatscan invullen en daarnaast je opmerkingen of suggesties aan mij doorgeven.
Ik hoor graag uiterlijk 13 december van je!
Alvast bedankt voor je medewerking!
Groetjes,
Mariëtte